Pičuitry gland, aneb důvod proč nemluvím anglicky

Tak mi zase něco došlo.
Že jsem se před dvěma týdny přihlásila na zkoušky z angličtiny.
Která je zítra.
Takže bych asi měla udělat něco proto, abych ji udělala, ideálně na něco lepšího, než je E, poněvadž mít éčko z angličtiny, to by mě profesorka Urubková zastřelila. Pokud by se o tom ovšem dozvěděla, ale já mám dobré kamarády. Jistě by jí to řekli už jenom proto, aby mě viděli trpět.
Vyčerpaná z pitvání, přemlouvání vyučujícího, aby mě pustil o 15 minut dřív, abych stihla tělocvik, který mě nakonec taky děsně vyčerpal, se snažím začít učit. Po přečtení vzorového zadání ústní zkoušky beru rýč, pytel na mrtvoly a jdu se zahrabat.
No jo, karma zdarma. Celý semestr jsem spolužákům během prezentací v angličtině vytýkala chabou gramatiku a výslovnostní faily. Teď si to vyžeru i s úroky.
Tak co, učit se angličtinu? Nebo pokračovat v anatomii?
Poté, co zjišťuji, že jsem dneska pitvala dvě hodiny žílu, která očividně běžela úplně jinudy, než měla, a že ten divný sval, který vedl někam do háje, měl vést na rameno, se cítím z anatomie natolik znechuceně, že začínám s angličtinou.
Snažím se vyslovovat ta nejpodezřelejší slovíčka.
Takové "diarrhea" - DAJARYA, jo, člověk to vždycky řekne blbě, ale aspoň to nezní tak ujetě. DŽEDŽUNUM a MAJOUMA už jsou o něco divnější. Ale proboha, Pane Bože, zařiď prosím, ať nemusím nahlas říkat "pituitary gland." Protože ať dělám co dělám, vždycky ze mě vyjde slovo PIČUITRY, a jakmile to řeknu, začnu se přiblble usmívat, prohlásím něco jako "haha, pičuitry," tím stylem jako mluví Mimoni v Já, padouch, a pak se poťouchle zachichotám.
Nevím, jestli u zkoušky odčítají body za poťouchlé chichotání, ale jestli jo, tak brzo skončím na nule. A zkoušející na psychiatrickém oddělení, protože jí ze mě hrábne.
Slyšeli jste někdy, jak se směje Eny?
Je to horší, než když se směje buldozer.
Aspoň že Jirkovi se to líbí. Nebo nemá to srdce na to, aby mi řekl, jak moc se mu to nelíbí. Ou maj gád!! Přece to nemůže být tak strašné, ne...? Je to jenom blbá angličtina, ne...?
No nic, jdu skončit s prokrastinací a konečně se začnu učit.
Jenom předtím uklidím pokoj, umyju koupelnu, naliju čistič do záchodu, vyvětrám v kuchyni a umyju nádobí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.