Řekni... kofeeeeeeein!

Kafe je droga. Takže by se to s ním nemělo přehánět, pokud tedy nechcete tančit po chodbách kampusu a zpívat, že jste duhová víla, nebo si v kosťárně při učení podpírat bradu rukou, která není vaše, a pak marně přemítat, kam se poděl ten model, který máte zkoumat. Zas na druhou stranu, pokud chcete vidět bakterie i bez mikroskopu, pořádné kafe je k tomuto účelu ideální.
A jo, o tomhle mluvím proto, že jsem si ráno koupila dvojité cappuccino. A poté, co jsem ho vypila, byste nenašli stopy kofeinu v mé krvi, ale stopy krve v mém kofeinu. Moje smysly se zostřily a svaly jsou silnější. Slyším bublání krve v arteriích. Ve vlastních, ale taky v arteriích studenta vedle mě. Mám pocit, že zvládnu uběhnout maraton. Po rukách.
A dokonce jsem schopná udržet pozornost během přednášky Ochrana a podpora zdraví. A to je fakt co říct.
Nicméně. Pokud jste co se kafe týče feťák-začátečník tak jako já, možná se vám bude hodit pár níže uvedených rad:
1. Nevadí, když vaše kafe stojí víc než váš oběd. Blbé je, když nahradíte oběd dalším kafem. (I believe I can flááááááj...!)
2. Třes rukou nezpůsobuje nedostatek kofeinu, ale přebytek. Řešit to dalším kafem není dobrej plán. (Shake it off, off, off, shake it off!)
3. Když to budete s kafem přehánět, budete potřebovat čím dál větší dávky. A pak přejdete na redbull. A pak na redbull s kafem. A jestli vám nedá křídla tohle, tak fakt už nic.
4. Kafe nutí k rychlejšímu a účinnějšímu pohybu nejen vás, ale i vaše střeva. A když do něj přilijete ještě mlíko, protože jste máčky jako já a espresso prostě nedáváte... účinek zaručen. Kdysi jsem o tomto faktu četla jako o "kafovo-hovínkovém přátelství". Nepřijde mi to jako přátelství, ale hluboká nenávist. Jak jde jeden dovnitř, druhý musí ven. Velmi, velmi rychle.
5. Kafe je horké a vy nevyspalí a nemotorní. Vždycky používejte ochranu. A ujistěte se, že je správně nasazená, nebo si tu věc vylijete do ksichtu či výstřihu - a to fakt nechcete. Ochranou je míněno VÍČKO, vy, kdo jste mysleli na něco jiného - styďte se.
6. Kafe je vždycky dobrý nápad. Pokud není jedenáct večer (jako teď, když píšu tenhle článek) a vy nechcete jít spát (což chci, ale leží mi tu nějaké kosti, které chtějí popsat svoji strukturu místo pohádky na dobrou noc). Dát si kafe před spaním je sebevražda. Velmi krásná sebevražda, nutno přiznat.
7. Kafe ze Starbucks není kafe, ale stojí jako tři kafe. A kupovat si tam kafe bez příchuti je hrdelní zločin. Kupovat si tam čaj (jako já) je jednosměrná jízdenka do toho nejvypečenějšího kruhu pekelného.
To by bylo asi tak všechno. A teď mě omluvte. Jdu se proletět nad nočním Brnem. Protože jsem měla kafe. A PROTOŽE JSEM BATMAN!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.