Jak batoh o uši přišel

Už vím, co je na anatomii nejtěžší. ANATOMICKÝ ATLAS. Měla jsem přednášku až v jedenáct, takže jsem si před ní ještě skočila do knihovny zmíněný atlas půjčit, díky čemuž jsem přišla o batoh. Jo, fajn, uznávám, rvát ten obří iks kilový atlas do titěrného vyšívaného batůžku z Thaa byl asi blbej nápad, ale byla jsem v takovém rauši z toho, že ten atlas ještě mají a tudíž nejsem před čtvrtečním cvičením úplně v háji, že mi to prostě nesecvaklo.
Uši batohu zaúpěly a někdy kolem dvanácté se ozval zvuk ohlašující, že máme problém, Houstone. Na bus jsem tudíž vyrazila už s tou strašnou knihou v náručí. Váží asi jako batole. Nese se obdobně blbě. Ale na rozdíl od situace, kdy nesete skutečné batole, nepožíváte žádných speciálních výhod. Takže si v buse prostě nesednete. Vlála jsem si sem a tam s knihou v jedné ruce, s taškou z Tesca v druhé a s rozpadajícím se batohem na zádech. Asi v půlce cesty se naštěstí uvolnilo jedno místo, takže jsem zasedla a šťastně dojela až na výstupní stanici. Tam se celé martyrium s nesením atlasu opakovalo. Úplně jsem cítila, jak mi na levé paži roste bicák.
Konečně jsem dorazila ke dveřím domu. Nevím, čím to je, ale někdy se mi je nepodaří odemknout napoprvé, klíček se prostě občas zasekává. Samozřejmě se to stalo i dnes. Takže tašku z Tesca na zem, atlas na tašku a znovu. Nic. Vytáhnout, zastrčit, otočit - CVAK! Jooo! Otvírám dveře a strkám dovnitř tašku. Atlas sjíždí po tašce a padá na podlahu. Vrhám se pro něj. Dveře se zavírají. Šup tam nohu! Prásk do kotníku. V duchu nadávám jak dlaždič, ale nakonec se do domu dostávám bez větších komplikací ( ).
Příště, až se budu někam potřebovat přemístit s anatomickým atlasem, pořídím si na něj kočárek. Nebo vysokozdvižný vozík.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.