Scapula v zelené

Rukavice by zjevně člověk neměl nosit jen na pitevnu, ale i na neškodné učení anatomie v domácím prostředí.
Povzbuzena faktem, že moje kreslené obratlíčky a žebírka pomáhají v učení aspoň mým spolužačkám, když už ne mně, rozhodla jsem se pokračovat v kreslení horní končetiny. Začala jsem kresbičkou lopatky, stejný systém jako minule - kost tužkou, nápisy zeleným fixem.
Dokončovala jsem zrovna kresbu lopatky zepředu, když jsem si toho všimla. Z dlaně mi odkapávala zelená tekutina a s vítězoslavným "kap, kap" dopadala přímo na dokončený nákres. Ten zatracený fix nějak pukl a veškerá náplň tekla ven. Vyjekla jsem a cukla rukou ve snaze ochránit před tou zelenou apokalypsou alespoň anatomický atlas.
Kap, kap, kap. Do háje! Výskok do vzduchu. Odhození fixu na druhou stranu místnosti. Šit. To nebyl dobrý nápad. Zelená je všude. Mám zelenou podlahu, zelený ubrus, zeleného tátu (jeho problém, že zrovna seděl v téže místnosti). Mám zelené dlaně. Valím do koupelny umýt si ruce, ale ta zatracená barva nepouští. Ani trochu. Do háje dvakrát!
Podívám se do zrcadla a teprve teď zjišťuju skutečný rozsah katastrofy. Na bradě se mi skví zelené kolečko o průměru asi půl centimetru. Zářivě zelené kolečko, které se zaboha nedá smýt.
DO HÁJEEEEEEE!
Cítím, jak mnou lomcuje vztek. Zelená. Všude zatracená zelená.
HUÁÁÁÁ, HULK ZNIČIT TU DEBILNÍ FIXU!
Hmm. Divné. Moje vzpomínky jsou tak zvláštně... zatemnělé. Stojím na střeše nějaké výškové budovy, pode mnou půlka města hoří a z dálky se ozývají sirény. Zvláštní. Takhle vysoké bytovky v Želeticích nemáme.
No... příštích pár dní zřejmě strávím jako Hulk. Na zelené kůži nepůjdou fleky od té fixy vidět. A pořádně se naštvat? Žádný problém. Mí báječní spolubydlové mi zcela jistě pomůžou. ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.