Ledvinka

PŘESTALA JSEM NOSIT KABELKU. Pro mé spolužáky z gymplu to nejspíš bude šok, protože kabelka byla osm let součástí mé imidž ( miluju fonetické přepisy  ) a já bez ní nedala ani ránu (asi proto, že dvoukilová kabelka obsahující půlku eidamu v cihle, peněženku s dvěma tisíci v drobných a mobil, který neuzvedne nikdo kromě mě, je prostě ideální na rozdávání ran), ale je to skutečně tak. Kabelka je pryč.
Místo ní jsem si pořídila sexy ledvinku. Její nošení je tak praktické a variabilní! Zatím jsem vyzkoušela krom ledvinky varianty slezinka a játrovka. Poměrně funkční je prý taky varianta nápenisníček, ale ta je pro mě poněkud nepoužitelná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.