Jak jsem založila blog

Prokrastinace je metla lidstva. A jelikož ráda uklízím, bude asi pochopitelné, že prokrastinaci vyloženě zbožňuju. Když se s tím spojí moje láska k psaní, výsledkem je tohle. Zakládám blog. Takový svůj osobní deníček, Zeď Nářků, kde se budu svěřovat se všemi těmi drobnými komickými pitomostmi, které se mi díky mé šikovnosti dějí, kamkoliv se hnu.
Myslím, že deníčky vůbec nedávají smysl, jsou-li tajné, takže tenhle deníček rozhodně tajný nebude. A bude necenzurovaný. Pokud mi teda zrovna přes rameno nebude koukat někdo, o kom píšu. Protože za některé věci mě mí spolubydlové budou nejspíš chtít zabít.
Ale já jsem chytrá. Schovám se do pračky, tam mě nenajdou. Té se totiž bojí. To je ta výhoda bydlení se dvěma chlapama. Jsou prostě přístroje, kterých se ani netknou.
Přemítala jsem, jak tenhle blog pojmenovat, abych vystihla jeho vznešenou podstatu, podtrhla jeho cíle a vyzdvihla důležité myšlenky.
Převážně se tady bude jednat o mé zážitky z počátků vysokoškolského života... na lékařské fakultě. Napadlo mě jenom KAFE A ŽEBÍRKO. Ale zní to trochu morbidně. A taky jako že kopíruju.
Takže je to zatím prostě tak, jak to je. Bez přikrášlování. 
Prostě Eny píše blog. Protože Eny je na MUNI. 
Tak. To jsem to vymyslela. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.