Trocha prokrastinace ještě nikoho nezabila

Zítra mám anatomii.
Hehe.
Diencephalon pořád neumím. A místo toho, abych se učila, píšu článek na blog. Dneska už čtvrtý. Rozhodla jsem se totiž, že když už ten blog mám, budu si s ním trochu hrát. Tak, aby byl pěkný a nelíbil se jenom mně.
Zabrousila jsem do nastavení a vybrousit se mi z něj podařilo až po dvou hodinách práce. Snažila jsem se zjistit, jak si tady nastavit nějaké rubriky. Ukázalo se, že google blog tomu říká "Stránky" a na články se tam dají dát odkazy.
Ty "stránky" pak musíte kromě toho, že je "publikujete", zviditelnit pomocí "gadgetu", který si zase najdete v "rozložení". Svět je někdy nepříjemně komplikovaný.
Nakreslila jsem si ke dvěma novým "stránkám" krásné obrázky a dokonce se mi je podařilo na web nahrát napoprvé. V zápalu inspirace jsem napsala tři články o tom, jak se neučit. Musím vymyslet ještě nějaký o tom, jak bojovat s prokrastinací.
Když jsem pyšně ukazovala blog Jirkovi, došlo mi, že mám seznam článků opačně. Ty nejnovější dole a ty nejstarší nahoře, což nebyl úplně záměr.
SAKRA!!
Takže další dvě hodiny práce.
Ehm... pápá, diencephalone...?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.