Už je tady zas!

Tak mi o víkendu bylo něžně, leč vcelku důrazně vyčteno, že už jsem dlouho nic nenapsala. A že některým mým čtenářům schází můj suchý humor (hehe), můj ostrovtip (hihi) a věcné komentáře k aktuálním tématům (chachá!)... nebo prostě jenom chtějí vědět, jak jsem na tom s učením anatomie.
.
.
.
ŠPATNĚ.
Ale díkybohu mám dvě zásadní vady - zaprvé jsem masochista a zadruhé optimista. Takže mi vůbec nevadí, když ten zasmolenej diencephalon čtu už potřetí a pamatuju si z něj akorát tak nadpis. Jsem špatná, ale zaručeně nejsem nejhorší. Vsadím se, že se mě zítra někdo zeptá, co máme umět na čtvrtek. Vždycky mě to zahřeje u srdíčka, když vím, že už jsem to aspoň viděla.
Zkrátka a jednoduše - zatracená centrální nervová. Mám pocit, že si z ní přepálím mozkové obvody. Když jsme s nervovkou začínali, chovala jsem bláhovou naději, že mi třeba půjde, když mi zásadně nejde to, co ostatní zvládají v pohodě, a v pohodě zvládám věci, které jsou pro zbytek lidstva náročné. Tak jsem se spletla, no! Jsem nejspíš stejná jako ostatní. To zjištění docela bolí.
Nejsi stejná. Ostatní lidi nemají tolik imaginárních kamarádů.
Sklapni.
...Možná proto, že ostatní mají víc těch skutečných.
Zavři ten svůj zobák, jo?
Hmm, ale to by ses náramně nudila.
Vzdávám to. Zaklapávám učebnice a jdu nejdřív psát (tenhle článek) a pak spát (víc než šest hodin... možná).
Venku dneska poprvé tohoto roku pořádně svítilo sluníčko a já jsem měla první letošní zmrzlinu. Byla nekřesťansky drahá, ale po čertech dobrá. Vyvětrala jsem v pokoji a do bytu pustila kromě jarního vzduchu taky poněkud zmatenou včelu. A když jsem se vydala na procházku městem, nevzala jsem si brýle ani podprdu (jak ŠOKUJÍCÍ!!). Anatomie je hrozná a na světě je hezky. V podstatě je všechno je v pořádku.
Asi mi to tak nějak stačí ke štěstí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.